keskiviikko 9. syyskuuta 2009

Sairaita mietteitä

Flunssa iski. Soitin töihin, että joudun olemaan pois.

Aina kun olen sairaana, ja pois töistä, minuun iskee aivan suunnaton ahdistus. Tottakai on ahdistavaa olla sairas, varsinkin kun kurkku on niin kipeä, ettei pysty kunnolla nielaisemaan, mutta ennenkaikkea minua ahdistaa se, että olen pois töistä. Se on ihan hullua.

Tottakai on parempi jäädä kotiin... a) jotta et tartuttaisi muita... ja b) jotta voisit parannella itseäsi ja levätä. Puolikuntoisena ei työnteosta tule mitään.

Silti... neuroottinen puoleni soimaa minua kokoajan... mietin mitä muut ajattelevat.. onko se nyt muka oikeasti kipeä... taasko sillä on joku flunssa... niin varmaan...

...Ja onkohan ne nyt pulassa työpaikalla... kuka hoitaa minun työni... olisin ihan hyvin voinut mennä... olisin voinut levätä sitten työpäivän jälkeen... tänään olisi ollut muutenkin lyhyt päivä...

Mä en kestä!! Järki hoi, missä olet? Ei sota yhtä naista kaipaa..........

Ei kommentteja: