maanantai 29. maaliskuuta 2010

Kasvuprosessia..

..Minä olen vielä kovin keskenkasvuinen. Kasvuprosessi jatkuu jatkumistaan. Elämä on labyrintti, jossa minä kävelen aina umpikujiin, ja joudun lopulta kääntymään kannoillani ja jatkamaan eri suuntaan. Nyt olen taas kävellyt harhaan.

Se pahin kolmenkympin kriisi on kai kuitenkin ohi..., oloni ei enää ole sairaalloisen levoton ja kaipaava, sekava ja keskeneräinen... olen oppinut paljon lyhyessä ajassa, ehkä eniten eräältä toiselta ihmiseltä. Hän on saanut minut katsomaan itseäni, todella katsomaan, pysähtymään ja katsomaan.

Tällä hetkellä, kaiken tämän jälkeen, oloni on viisaampi ja kokeneempi kuin koskaan; samalla nuorempi kuin koskaan.. Uskon, että kaikki haluamani on vielä mahdollista, ja vielä on aikaa selvittää, mitä todella haluan.

Ei kommentteja: